3DHR.net

Renderiranje super realističnog interijera u maxu

Danica · 5 · 1938

Offline Danica

• Newbie
  • *
Pozdrav svima,

imam jedno pitanje, u stvari treba mi savjet za izradu dobrog rendera interijera. Može li neko od profića ovdje dati neke generalne upute kako da postavim stvar, na što da pazim, kakvu rasvjetu da koristim i koliko, kako da dobijem da mi materijali nisu sploch-asti itd (mučim se već tjedan dana s jednom scenom i nikako da dobijem efekt koji želim).

Intenzivno sam guglala tutoriale online u potrazi za odgovorom ali uglavnom bi našla tutoriale koji traže da platim scenu predložak a bez te njihove scene ne dobijem iste rezultate. Pokušala sam i reverzni inženjerig nekih scena koje imam ali nije jednostavno kad si potpuni početnik kao ja:)

Radim u maxu a kao render engine koristim vray. Relativno sam nova u tome..zapravo njub totalni.

Svaki savjet je dobrodošao, hvala unaprijed!

Offline Omnisphere

• Full Member
Ne radim u maxu, ali bilo bi dobro da prvo postaviš sliku tog renda u što većoj kvaliteti sa sadašnjim postavkama, pa onda proć stavku po stavku, teško je govoriti na pamet.

Offline Dejan Šparovec

• Wielder of the Force
  • Pobjednik natječaja
  • Hero Member
  • *
  • not enough mana
splotchevi, iliti one velike mrlje se obično događaju kad su u irradiance mapi preniski parametri za hsphere subdivs i interp samples. povećaj ih za 10-20 ili više po potrebi...

na prozore je dobro postavit svjetla s uključenom opcijom skylight portal.

ako ima noisea, generalno treba povisit subdivisione na svjetlima ili ako se radi samo o nekom materijalu s glossy refleksijama, onda na njemu povisit subdivisions za 2-4 puta. naravno render će duže trajat...

Offline Danica

• Newbie
  • *
E baš me to zanimalo.

Vidjela sam da to neki tutoriali preporučuju, stavljanje skylight portala na prozorima ali sam onda pak vidjela u nekim profi scenama da nemaju ništa na prozorima. Sama sam pokušala i jedno i drugo i ne vidim neku razliku. U čemu je stvar?